ماهی گرمابی کپور

ماهی گرمابی کپور

بچه ماهی کپور که اصطلاحا بچه ماهی کپور طلایی نام دارد دارای فلس های بسیار درشت و باله پشتی است . دهان این ماهی قابلیت بیرون آمدن دارد. بزرگی  این ماهی در میانگین خود به 35 سانتی متر و در حداکثر خود به 160 سانتی متر خواهد رسید. بدن این ماهی کپور تقریبا دراز است و سر تقریبا بزرگی دارد هم چنین باله خروجی کوتاهی دارد .

این ماهی مناسب برای استخر های فاقد گردش آب همچون استخرهای بتنی,  ژئوممبران خاکی و …. می باشد با پرورش بسیار آسان.

غذای ماهی گرمابی کپور

غذای این ماهی آرد گندم، گندم،  ذرت ، سبوس، جو ، بلغور و غیره می باشد این ماهی درآب های شور و شیرین دوام زیادی دارد و در استخر های کشاورزی و پرورشی قابل پرورش میباشد در هر متر مکعب ۲ الی ۳ عدد ماهی بدون نیاز به دستگاه اکسیژن با استفاده از دستگاه اکسیژن در هر مترمکعب ۶ الی ۱۰ عدد قابل پرورش میباشد.

پی اچ آب در بعد از ظهرها زیاد میشود و در هنگام طلوع خورشبد به کمترین میزان خود می رسد. با ریختن آب و آهک بعد از طلوع خورشید از افزایش شدید پی اچ در بعد از ظهر ها جلوگیری کنید. پی اچ خیلی زیاد یا پائین باعث آسیب به بافت های مختلف بدن به ویژه آبشش ها می شود و باعث خونریزی در بدن ماهی میشود. برای پیشگیری از این رویداد باید پی اچ آب به طور مرتب اندازه گیری شود.

دمای قابل نیاز برای این ماهی باید بین 17 تا 28 درجه سانتی گراد باشد تا ماهی رشدکامل و صحیح خود را داشته باشد.

کسانی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند برای پرورش ماهی کپور معقول است از استخرهای مناسب مانند استخر پرورش ماهی فایبرگلاس استفاده کنند.

برای خرید بچه ماهی کپور و خرید ماهی کپور با ما در ارتباط باشید.

 ارسال به همه استان ها, تلفات تا مقصد به پای ماست.